19.02.2009

Böyle de yatılmaz ki...


En enteresan ve komik uyku pozisyonu alan hayvan
sanırım kedigiller :)

Bu duruşa bayıldım :)

Bu çok masum ve şeker...

Bu da benim şu anki uykulu halimi
çağrıştırıyor :)
..............................................................
Nasıl uykum var...Yine geceleri uyuyamama dönemindeyim.
Gündüz ise sürekli uyku diye sayıklıyorum...Eve gidince
geçiyor, ne erken yatabiliyorum, ne de düzgün uyuyabiliyorum.
Neyse...(Yok uykun filan, koca bir fincan kahve içtin az önce! )
Ben Cicikuş'tan bahsedecektim aslında. Fakat birazdan buralar
karışacak, konsantrasyonumu kaybedeceğim, muhtemelen
yazı yarım kalacak :) O yüzden sonra yine gelmeyi ümit
ederek gidiyorum şimdilik...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

sorma..
hiç uyku sorunu yaşamayan ben de bu yıl saçma sapan uyuyorum..
hem her yerde uykum var..
hem de aslında gece uyuyamıyorum..
bazen marduktu.. maya takvimiydi.. doğruymuş gibi geliyor..
hani manyetik alanlar filan =P..

atalet

.. dedi ki...

bizzat şahidim ben bunların ne ucube biçimlerde uyuduklarına. bir kedi bütünlüğünü koruyamadan, kafa nerde, kol nerde, vücut nerden dönmüş belli olmadan uyuyabiliyorlar.
sanırım şu aralar ben de 1 sene uyanmadan uyu deseler kabul ederdim.

geçkalmadımki dedi ki...

Hepsine bayıldım ben bu resimlerin..
benim çıtır kızım da geceleri benim ayaklarımın üstünde ama gündüzleri aynı bunlar gibi, olmayacak yerlerde uyur..
Sevgiler...

alpernatif dedi ki...

heh
Hanımla kavga ettiğim zamanlardaki uyuma hallerim
(malum kanepe üstü,çekyat altı,abartılırsa kapı önü)

hepsi erkek mi ne :D

Çocuk dedi ki...

İlk fotoğraftaki çok garip sahiden yahu.. :)

Son fotoğraftaki de senin gibi değil, benim gibi duruyor..

Uykusuzluk ise benim artık özlediğim bir olgu.. Gözlerimin altı hep şiş.. Boş kaldığım 5 dakikalık bir zaman aralığında bile gözlerim kapanıyor..

Hasan C dedi ki...

Benim de uyku düzenin gayri nizami bir hale geldi...
Böyle giderse tahminlerime göre 2011 yılında yarım saat uyuyarak yaşamayı başarabileceğim ki; o şekilden şekile girip de 24 saatin 23 saatini uyuyarak geçiren kedigillerden bir arkadaşla beraber yatan biri olduğum halde...
[ Hiç nefes almadan yazdım bu yazıyı, umarım hata yoktur...Geri dönüp bakamayacağım sabaha az kaldı, hemen gidip uyumalıyım. ]